Dijeta za ravan stomak: Dijeta za samo ovaj dio tijela

Nema osobe koja ne želi da ima ravan stomak i uži struk. Rukovodeći se time, dvije autorke, L. Vakarelo i S. Sas, urednica i direktorka časopisa “Prevencija”, napisale su specijalnu dijetu koja se odnosi samo na ovaj dio tijela.

Ova dijeta zasniva se na sljedećim namirnicama: voću, povrću, integralnim žitaricama, koštunjavim plodovima, pasulju, sjemenkama i na vrlo maloj količini mesa (jednom mjesečno).
Predviđeno je da ova dijeta traje 28 dana, a prije toga je potrebno uvesti četiri dana drugačije ishrane da bi se tijelo pripremilo na strog dijetalni plan.

U tim početnim danima treba piti dva litra dnevno “začinjene vode”, koja je mješavina biljaka, začina, soka od limuna i krastavca. Ovo je isprobano na 11 dobrovoljaca i utvrđeno je da ovaj napitak zaista smanjuje nadimanje i priprema organizam za plan zdrave ishrane.

Autorke dijete preporučuju i vježbanje koje bi pratilo dijetu, ali ostavljaju čitaocima da izaberu svoju fizičku aktivnost, jer u centar pažnje stavljaju ishranu.

Šta možete jesti?

Bilo da ste vegetarijanac, jedete meso ili imate alergiju na neke vrste namirnica – ovaj dijetni plan možete prilagoditi svojim potrebama.

Ako se odlučite za ovu vrstu dijete, ne treba da brojite kalorije. Umjesto toga, možete izabrati sa liste od 28 tačno određenih doručaka, ručkova i večera. Već su izračunate količine kalorija i veličine porcija, uzeta je u obzir količina proteina, ugljenih hidrata, masnoća, vlakana i dr.

Evo primjera jelovnika koji autorke predlažu za početne dane dijete:

Doručak: 1 šolja kaše od pšenice, 1 šolja nemasnog mlijeka, pola čaše isjeckanog ananasa, četvrtina čaše sjemenki suncokreta.

Ručak: lagana tunjevina, 1 šolja šargarepe, kriška nemasnog sira.

Večera: 1 šolja pečuraka mariniranih u malo maslinovog ulja, pola šolje braon pirinča.
Uz to, 2 litra začinjene vode.

A, evo i primjera jelovnika u kasnijim danima dijete:

Doručak: ovsena kaša sa jabukama.
Ručak: sendvič sa tankom kriškom šunke i sira u integralnom hlebu, sa zelenom salatom i paradajzom, kao i jedna šolja grožđa.
Večera: grilovani losos sa malo badema i graška.
Dnevni unos kalorija predviđen ovom dijetom je do 400, a unos ostalih elemenata varira.

Komentari

komentara