Feng šui u spavaćoj sobi: Zašto loše spavate?

Možda ćete pronaći odgovor u ovih pet stvari na koje treba da obratite pažnju u spavaćoj sobi, a savjetuje feng šui majstor Sara Mekalister


Sara Mekalister je feng šui konsultant koji otkriva da manjak sna može da bude ne zbog stresa ili nekih drugih fizičkih problema, već upravo zbog grešaka koje pravimo kada je uređenje spavaće sobe u pitanju.

1. Naslon iznad kreveta

Mora postojati naslon za glavu iznad kreveta! Nije dobro njegov nedostatak kaumflirati velikim jastucima. Ovo je veoma loše i uzrokuje nemir. Krevet treba da bude kao bezbjedno nebo, a ne improvizovano okruženje. Definitivno ti treba visoko uzglavlje koje je udobno i stabilno i nema razmaka do zida. Ovo stabilizuje energiju i sprječava curenje energije.

2. Imaš previše elektromagnetnog stresa u sobi

Izbjegavaj radio-alarm-sat pored tvoje glave ili punjač za mobilni, kao i velike metalne predmete. Prirodni materijali kao što su drvo, pamuk, vuna, svila, lan i somot treba birati prije nego poliester i vještačka platna koja mogu da skupljaju elektricitet.

Televizori nisu idealni, ali ukoliko baš moraš da imaš jedan, namjesti tako da možeš da ga zatvoriš u orman i isključiš u potpunosti. Magnetski dušeci i pokrivači zaista pomažu u odbijanju velike količine nevidljive energije koja zagađuje naše domove.

3. Loša cirkulacija u sobi

Neki ljudi svo vrijeme drže prozore otvorene, oslanjajući se na klimu. Ovo sobu čini veoma “jin” – dok je “jin” (odmor) dobar za spavanje, pretjerana jin energija znači da je san lošeg kvaliteta jer nema vitalnosti u sobi.

4. Imaš mnogo šara

Izbjegavaj mnogo šara u spavaćoj sobi, naročito geometrijkih, elemenata vatre i previše stimulišućih. Najbolje bi bilo da se odlučiš za mirnije, mekše uzorke, kao što su cvijetni ili nježni krugovi.

5. Previše svjetla

Prirodno ili vještačko, plavo svijetlo sa telefona ili tableta, miješa se sa količinom melatonina u tvom tijelu, koji upravljaju tvojim prirodnim bioritmom. Kada čitaš noću na tabletu ili telefonu, tvoje tijelo registruje emitovanje plavog svjetla i misli da je dan, pa se ne sprema za spavanje.

Koristi redukovano svjetlo na svojim spravama između 7 popodne i 7 ujutru, tako da ekran emituje manje plavog svjetla u tom periodu, a idealno bi bilo da ih u potpunosti isključiš.

Komentari

komentara