IZBOR AUTOMOBILA OTKRIVA NAŠ KARAKTER: „VOLVO“ TEŠKA NARAV, „MERCEDES“ SMIRENJACI, BMV- HEDONISTI…

Istraživači kažu da “ferarije”, “poršee”, “jaguare”, voze alfa  mužjaci. Kod nas je takvih, ne zbog količine muških hormona, već zbog para, malo.

U čak 48 odsto slučajeva ljudi biraju automobil prema boji, a više od trećine je spremno i da doplati za omiljenu boju. Istraživači takođe kažu da “ferarije”, “poršee”, “jaguare”, voze alfa  mužjaci. Kod nas je takvih, ne zbog količine muških hormona, već zbog para, malo.

Vozače BMV u svijetu bije glas da su hedonisti. U ovaj auto većinom je spakovana menadžersko-direktorska bratija, koja, doduše, posljednjih godina, umjesto u “mečke” i “bembare” radije uskače u “škode oktavije”, navodno savjetovana od pi-ar službi da je bolje da ne bodu oči. Svjetski stručnjaci za psihu kažu i da su za volanom “audija” harizmatični muškarci koji damama lako slamaju srca.

Psiholozi dalje tvrde da izbor automobila potpuno otkriva muški karakter. Skupocjene automobile kupuju dobro situirani ljudi, koji hoće da pokažu svoju moć. Oni poručuju da su uspješni, da su lideri.

“Mercedes” vole ljudi koji su smireni, koji uživaju i u luksuzu, ali i u bezbjednom okruženju. Većinom su to sredovječni ljudi, koji znaju šta hoće i koji cijene kvalitet i provjerene vrijednosti.

“Jaguar” vole muškarci koji znaju da uživaju u ljepoti i koji su skloni da ga kupe čak i na kredit. Prema anketama, svaki četvrti vozač “jaguara” je u dugovima. Za “volvo” tvrde da ga voze ljudi pomalo teške, prijeke naravi, proračunati likovi, koji vole da imaju i imidž porodičnih ljudi. Vole svoj automobil poput člana domaćinstva i zato im svaki kvar teško pada. Vozači “poršea” su, tvrde stručnjaci, fizički hiperaktivni, njihov auto liči na njih, zgodan je i seksi!

“Sitroene” voze umjetnici, “sabe” psihijatri, “opele” i “fordove” praktični, nenametljivi ljudi, koji vole život bez nekih naročitih turbulencija. Pomalo su stidljivi, povučeni, i, kažu, više skloni gojaznosti od ostalih.

“Narodni automobil”, njemački “folksvagen”, voze ljudi koji se ne mogu nikako podvesti pod jednu generalizovanu osobinu! Toliko su različiti, toliko imaju drugačije navike, poglede na svijet, želje, da su i stručnjaci zbunjeni. Šta bi tek rekli za balkansku opsesiju “golfovima”, i za uporno dokazivanje da od “golfa dvojke” nije napravljen bolji auto?

Komentari

komentara