Jelovnik bez mesa ili ribe: Zelena boja znači vitalnost!

Narandža je bogata vitaminom C koji pospješuje čišćenje organizma i jača imunitet. Vitamin C je vrlo važan u vegetarijanskoj ishrani jer pospješuje apsorpciju željeza koje nije životinjskog porijekla

Koliko ste puta pomislili da ne možete živjeti bez mesa ili ribe, ali uvijek kada se osjetite napuhano i teško, ideja o vegetarijanstvu vam se čini privlačnom. Možda niste znali, ali čak i povremeno vegetarijanstvo korisno je za cijeli organizam. Slijedite li barem tri mjeseca takav način ishrane, prednosti koje donosi bit će dugotrajne.

Pažljivim odabirom namirnica vegetarijanac može svoj organizam opskrbiti s dovoljno proteina.

Važna pravila vegetarijanske ishrane

  1. Mlijeko i sir…

Ako izbacite meso, ribu i suhomesnate proizvode, postoji opasnost od manjka važnih hranljivih tvari. Stoga je vrlo važno i dalje piti mlijeko, jesti jaja i sir te za svaki obrok pojesti porciju integralnih žitarica.

  1. Bjelančevine

Kako u ishrani ne smije nedostajati bjelančevina, kombinirajte povrće, a umjesto mesa jedite tofu, sojine popečke, tempeh i seitan.

  1. Vitamin B12

Uzimajte vitaminske dodatke B12, pijte iscijeđeni sok od narandže ili izmiksani kivi.

Dobrobit za cijeli organizam

Ako ste odlučili privremeno se odreći životinjskih namirnica, pročitajte koje vam prednosti donosi takva odluka.

  1. Nivo holesterola u krvi se smanjuje, a time i rizik bolesti srca i cirkulacije; razlog za to je jednostavan, u organizam se unosi hrana koja sadrži vrlo malo štetnih masnoća, a veliku količinu vlakana, što onemogućuje apsorpciju masnoće.
  2. Regulira se krvni pritisak jer bez mesa i suhomesnatih proizvoda u organizam unosite puno manje soli.
  3. Osjećaj gladi se smanjuje jer žitarice, mahunarke i krompir daju organizmu šećer koji se polako apsorbira, pa osjećaj sitosti dulje traje.
  4. Koža postaje sjajnija i kompaktnija zbog većih zaliha vode, minerala i vitamina koje organizam dobiva iz voća i povrća.

Izaberite voće! Uklanjanjem mesa i suhomesnatih proizvoda iz prehrane u organizam unosite puno manje soli, što dovodi do regulacije krvnog tlaka.

Ishrana bez masnoća pomaže ljepoti kože jer ona postaje sjajnija i kompaktnija zbog zaliha vode, minerala i vitamina koje organizam u obilnoj količini dobiva iz voća i povrća.

Vegetarijanski način ishrane regulira probavu, a rezultat toga je ravan stomak i vitka linija na kojoj će vam zavidjeti.

Povrće, žitarice, mahunarke i krompir smanjuju osjećaj gladi jer organizmu daju šećer koji se polako apsorbira, pa osjećaj sitosti traje duže.

Komentari

komentara