Oprezno i sa suhim voćem: da li je i koliko zdravo?

Suho voće, bez obzira na njegovu smanjenu veličinu, može da predstavlja pravu energetsku bombu

Razlog za to je veliki procenat vlakana i hranljivih materija koji ostaje kada se voću oduzme voda.

Najbolji primjer za to je suha kajsija gde u pola šolje ovog suhog voća ima 4,7 grama vlakna, dok u istoj količini sveže ima samo 1,6grama. Suho voće je dobar izvor antioksidanata i vitamina B.

Istraživanja su pokazala da osobe koje konzumiraju suho voće imaju zdravije navike u ishrani i manju tjelesnu masu. Svakako treba imati na umu da je procenat šećera kod suhog voća veći nego kod svježeg. Zbog toga neki ljudi moraju da budu oprezni kada konzumiraju suho voće. Na primjer, šolja svježeg grožđa ima 23 grama šećera i 104 kalorije, dok ista količina suhog grožđa ima 116 grama šećera i 5 puta više kalorija.

Kada je konzumiranje suhog voća u pitanju, preporučuje se 15 grama ovakvog voća po obroku.Suho voće može da bude jako zdrava užina, posebno ako je kombinovano sa orašastim voćem. Ako želite da smršate, vodite računa da ograničite unos suhog voća kako ne biste usporili proces sagorijevanja masti.

Izbjegavajte suho voće kojem je u procesu sušenja dodat šećer, što je slučaj sa ananasom i drugim kandiranim voćem. Ako ste osjetljivi na neke konzervasne ili imate astmu, birajte organske proizvode koji ih ne sadrže.

Komentari

komentara