OVA HRANA I GRICKALICE NE GOJE; MOŽETE IH JESTI I NOĆU, PRAVA SU POMOĆ KOD ODVIKAVANJA OD DUHANA!

Za vrijeme noćnih sjedeljki s društvom, uz film ili utakmicu, služite grickalice koje pozitivno utiču na vaš organizam, a neće vas ugojiti ni kilogram.

Grickalice, bilo slane ili slatke, često djeluju kao zaraza i teško im je odoljeti. Danak im najviše plaćaju žene kad se obično s prvim ljetnim danima žale na svoju kilažu. Ali, ovog ljeta možete nešto da promijenite: za noćne ljetne sjedeljke s društvom, uz film ili utakmicu, služite grickalice koje pozitivno utiču na vaš organizam, a neće vas ugojiti ni kilogram.

Jagode i jogurt

Pola šolje jagoda prelijte šoljicom jogurta, ohladite i uživajte. Cijeli obrok ima samo 150 kalorija, a zadovoljiće vašu potrebu za užinom.

Badem

Grickajte ovo orašasto voće jer obezbjeđuje dodatan unos magnezijuma i vitamina E. Za dvije šake badema, otprilike za dvadesetak komada, unijećete 168 kalorija, pa je na vama da li ćete pojesti nekoliko ili čitavu činijicu.

Celer i buter od kikirikija

Za dobro izbalansiranu užinu grickajte osjvežavajući celer i malo butera od kikirikija. Naravno, pojedite što manje butera jer je pun masti, a što više celera, punog vitamina.

Sok od paradajza

Prirodni antioksidant koji štiti organizam od slobodnih radikala nadohvat ruke. Bilo da se odlučite za sok, sos ili pastu, paradajz je odličan način da zavarate glad između obroka, a ukoliko želite, začinite ga magičnom rukolom.

Sos od jabuka

Ovaj sos se često koristi u kolačima, ali ako ga napravite sa braon šećerom i lijepo ga ohladite, dobićete ukusnu poslasticu, kojom ćete unijeti vitamine. Potrebno vam je samo nekoliko isjeckanih jabuka, koje se skuhaju u vodi, poput krompir pirea, uz kašičicu šećera ili zaslađivača.

Tvrdo kuhano jaje

Jedno kuhano jaje ima oko 80 kalorija. Tvrdo kuhana jaja traju nekoliko dana, daće vam energiju i osjećaj sitosti.

 

Komentari

komentara