X

Pet zdravih namirnica koje ne smijete preskočiti ove jeseni

Jesen nam je opet stigla, a s njom i namirnice koje smo čekali cijele godine…
Ako želite uživati u jesenskim plodovima, a istovremeno se zdravo hraniti, sljedećih 5 namirnica trebale bi biti vaš prvi izbor!

Bundeva

Ovo narančasto povrće bogato je vlaknima koja su jako bitna kako bi vaš probavni sustav ostao zdrav. Bundeve su također krcate beta-karotenom kojeg vaše tijelo pretvara u vitamin A, a koji se zatim brine za vaš vid i imunološki sustav.

Ne zaboravite ni na sjemenke koje su bogate fitosterolom – on prirodno snižava razinu lošeg kolesterola u vašem organizmu. Sjemenke bundeve također pomažu u izlučivanju serotonina, hormona zbog kojeg se osjećamo dobro.

Brokule

Ako su vas roditelji ikada tjerali da jedete ove male zelene kuglice, radili su to s dobrom namjerom. Brokulice su vrlo dobar izvor željeza, koje je potrebno za prijenos kisika kroz vaše tijelo. Također, brokulice sadrže i pristojnu količinu folata, vlakana te vitamina C i K.
Šipak

Ovi maleni crveni dragulji vrlo su bogati antioksidansima, koji smanjuju upalne procese probavnog sustava te sprječavaju razna oboljenja. Šipak je također bogat i vlaknima te je dobar izvor vitamina B, C i K.

Cvekla

Svoju prepoznatljivu boju cvekla dobiva od betalaina, koji joj daje i protuupalna svojstva te djeluje kao antioksidans. Cvekla je bogata i folatima, vitaminom C te magnezijem, a zbog udjela vode od čak 90% također je odlična namirnica za mršavljenje.

Kruške

Kruške su bogate topivim vlaknima koja smanjuju razinu lošeg holesterola. Također, sadrže dovoljne količine vitamina C (koji pomaže u apsorpciji željeza) i bakra (koji ubrzava središnji živčani sistem).

Komentari

komentara

accelerated-mobile-pages NUTRICIONIZAM
accelerated-mobile-pagesjesenja hrana
Aura Redakcija :