Poznata balerina otkrila šta jede da ostane vitka, a da ne gladuje

Balerina otkrila šta jede – da ostane mršava, a da ne gladuje Mary Helen Bowers ima impresivno baletno iskustvo. Čak i danas, kao majka i uspješna poslovna žena, i dalje se drži nekih stvari. Otkrila je kako je izgleda njena prehrana…

Mary Helen Bowers (38) je bila profesionalna balerina koja je danas odgovorna za transformaciju na hiljade ženskih tijela – od Victoria’s Secret modela do prosječnih žena. Njeno virtualno vježbanje Ballet Beautiful, savjeti i privatni tečajevi nisu ostali nezapaženi pa je osobno trenirala i glumicu Natalie Portman prije snimanja baletnog trilera “Black Swan” koja je za tu ulogu dobila Oskara.

Mary Helen Bowers ima impresivno baletno iskustvo. Na treninge je odlazila u vrlo elitnu Školu američkog baleta, a potom je sa 16 godina otišla u New York gdje je plesala deset godina. Nakon toga je diplomirala na Sveučilištu Columbia i osnovala Balet Beautiful. Čak i danas, kao majka i uspješna poslovna žena, i dalje se drži strogog režima zdrave prehrane i svojih fitness planova – i izgleda nevjerovatno, otkriva portal stylecaster.com.

Otkrila je kako je izgleda njena prehrana:

Prosječni dan započinjem: Pijenjem velike čaše vode, to napravim prvo.

Za doručak sam imala: Sporo kuhanu zob s organskim orasima i pola breskve.

Za ručak sam imala: Sjeckanu salatu s kozicama, paradajzom i avokadom.

Za večeru sam imala: Zelenu ljetnu salatu sa svježom tjesteninom od cjelovitog pšeničnog zrna u domaćem umaku od paradajza.

Danas sam grickala: Organsku jabuku, sir i sirove bademe. Moje omiljeno zdravo piće je voda-uvijek!

Jedina stvar koju nikada neću jesti je: Zapravo ne volim hranu s puno soli i teškim vrhnjem.

Moj najdraži trening je: Ballet Beautiful.

Hrana u kojoj uživam, a izaziva mi osjećaj krivnje je – čokolada i sir. Bez toga ne bi mogla živjeti.

Moj omiljeni zdrav obrok je: Svježe voće i sirovi orašasti plodovi – jer je brzo, jednostavno i prenosivo. Tri sastojka koju ćete uvijek naći u mojoj kuhinji su: Svježe voće, organsko mlijeko i organska jaja bez kaveznog uzgoja.

Moj najveći zdravstveni savjet za putnike je: Držite se što više rutine slične onoj koju imate kod kuće. Potražite zdrave izbore, vježbajte i pijte puno vode da ostanete hidratizirani.

Moje prepoznatljivo zdravo jelo je: Salata s predjelom. Volim svježu organsku salatu s piletinom pripremljenom na roštilju i umakom, ili s ribom na žaru.

 

Komentari

komentara