Skupe i često ne baš zdrave grickalice zamijenite pšeničnim klicama: Bašča zdravlja u plitkom tanjiru

Mada sasvim sićušne, klice pšenice imaju 700 puta više magnezijuma, pet puta više kalcijuma i 12 puta veći sadržaj fosfora od uobičajenog bijelog hljeba

Pšenične klice su pravo čudo za opće jačanje organizma i ishranu nervnog sistema. Sadrže kalcijum, fosfor i vitamin B – koji obnavljaju nervni sistem, organske fosfate, koji jačaju mišiće i varenje, vitamin E, koji je odlično sredstvo protiv astme, dijabetesa i bolesti srca, kalijum, karbonat, željezo i cink – koji obnavljaju krv, te magnezijum, koji jača imunitet.

Ako ih stalno koristite poboljšava se raspoloženje, pomaže kod učenja i regulira varenje. Možete ih pomiješati sa medom i namazati na krišku crnog hljeba, ili dodati nekoj salati od svježeg povrća, jogurtu, omletu ili čorbi.

Postupak je jednostavan:

U plitkoj posudi potopite 5 kašičica pšenice u mlaku vodu i ostavite na toplom poklopljeno 1 dan dok se ne pojave bijele klice.

Jedite ih istog dana, ili najkasnije sutra. Poslije tog roka nisu dobre za ishranu i treba ih obavezno baciti. Zato treba imati dvije posudice, u kojima se proces ponavlja naizmjenično dan za danom.

Jedna kura sa pšeničnim klicama obično traje 3 nedjelje, 4 puta godišnje, obično u vrijeme smjene godišnjih doba.

Preporučena dnevna doza je 5 kašičica pšenice.

 Tri obroka u jednoj dozi

Od jednog supenog tanjira pšenice koju smo ostavili da klija, dobit ćemo dovoljnu količinu za 3 obroka izuzetnog vitaminskog i mineralnog sastava, koji ne opterećuju organizam i čisti ga od nagomilanih otrova.

100 g            bijeli hljeb        crno zrno    pšenične klice

magnezijum           0,5 mg        133 mg      342 mg
kalcijum           14 mg          45 mg       71 mg
fosfor                86 mg        423 mg     1.050 mg

 

(aura.ba)

Komentari

komentara