Zašto se gojimo u jesen? Kako zaustaviti kilograme da se ne “lijepe”?

Ukoliko ste primijetili da svake godine u jesenjim i zimskim danima nabacite koji kilogram viška, niste jedini. Iako to karakteristična pojava kod životinja u vrijeme zimske hibernacije, ne postoji naučni razlog zašto je ta pojava toliko učestala i kod ljudi, ali doktor Joni Fridhof daje par savjeta kako to spriječiti.

Previše jedemo za vrijeme praznika

Sjetite se svih onih kaloričnih jela koja pojedete za vrijeme slava i novogodišnjih praznika. Teško je izbrojati zar ne? Nije lako odlučiti da izbjegnete svu tu ukusnu hranu, ali znajte da se sve te brojne kalorije naprosto lijepe za vaše tijelo.

Ojsećamo se depresivno kada je loše vrijeme

Razne studije pokazuju da su ljudi za vrijeme zime skloniji depresijama, pa samim tim i više jedu. A svi znamo da ne postoji nešto što bolje zna da utješi od dobrog obroka, jer hrana utiče na iste dijelove mozga na koje utiče i droga.

Manje smo fizički aktivni

Ovo svakako ne podrazumijeva sve ljude, jer ima onih koji su aktivniji u toku zime, nego za vrijeme ostalih godišnjih doba. Ali ukoliko biste se radije ušuškali ispod ćebeta nego što biste se znojili u teretani, znajte da vam višak kilograma ne “gine”.

Ovo su stvari koje vam doktor Joni Fridhof preporučuje da radite, kako se ne biste gojili za vrijeme zimskog peroda:

Jedite domaću kuhanu hranu

Ponesite hranu od kuće kada krenete na posao, kako ne biste pali u iskušenje da jedete kalorične grickalice dok radite – kaže doktor Fridhof. On preporučuje da se namirnice jedu cijele, u obliku u kojem su kupljene, što je zdravije nego da se unose razne prerađevine.

Potražite pomoć u toku depresije

Razgovarajte sa vašim doktorom i neka vam on preporuči najbolje i najbrže načine da izađete iz depresije, kako to ne biste radili uz pomoć hrane. Kada jednom ustanovite koji su to načini, svake zime ćete uspjeti da održite željenu kilažu – smatra doktor Fridhof.

Prilagodite recepte

Nema razloga da se odreknete hrane koju najviše volite da jedete. Doktor Fridhof preporučuje da je najbolje da hranu koju volite spremate na što zdraviji način, sa što manje ulja i šećera.

Komentari

komentara